Dinsdag 26 & Woensdag 27 april - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 & Woensdag 27 april - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 & Woensdag 27 april

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

28 April 2016 | China, Hangzhou

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt zijn we eerst wezen winkelen we moesten het programma wat aanpassen vanwege het weer maar in de middag zijn we toch de geplande boottocht wezen maken
wat toch weer een mooie en leuke belevenis was, veel foto's gemaakt Vooral leuke met de kinderen in klederdracht,daarna zijn we weer in een zwarte taxi ja die rijden hier ook En daarna opfrissen en lekker weer lokaal
ergens chinees eten en dat was weer lekker,en weer daarna terug naar het hotel om toe te werken naar onze nachtrust,want ja de volgende ochtend
na het ontbijt zijn we weer op pad gegaan naar romance park heel toeristisch maar de show die ze gaven was mooi en heel spectaculair dat was de trip wel waard het oude China uitgebeeld en daarna weer terug naar het hotel waar we even relaxen om weer te gaan eten want morgen wordt het een enerverende dag want dan gaan we het tehuis bezoeken dus een goede nachtrust dan ook nodig.

• 28 April 2016 - 20:26

Tineke:

Fijn dat het zo goed gaat. Geniet er lekker van.
    Groetjes van ons allemaal!

• 28 April 2016 - 21:56

Diane Van De Wiel:

Lieve Ron, Marianne en Yente,

Wat fijn om jullie belevenissen te kunnen lezen. Ben erg benieuwd hoe jullie dag vandaag is geweest.
    Dikke kus ook van Manon.

• 28 April 2016 - 21:56

Diane Van De Wiel:

Lieve Ron, Marianne en Yente,

Dikke kus ook van Manon.

• 29 April 2016 - 07:23

Monique:

Veel plezier en succes bij het bezoek aan het tehuis. Het zal een bijzondere dag worden. We blijven jullie volgen.
    Groetjes marco monique iris en tim