Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt!

Door: Ron, Marianne en Yente

Blijf op de hoogte en volg Ron

24 April 2016 | China, Hangzhou

Gisteren op 23-04-2016 zijn we om 17:20 vertrokken met het vliegtuig naar China. Vandaag op zondag 24-04-2016 zijn we dan aangekomen in China in de plaats Hangzhou! De vlucht die we hebben gemaakt was lang (10 uur), vermoeiend en met weinig slaap. Echter was het uitzicht vanochtend boven China indrukwekkend. Toen we aankwamen op het vliegveld stond Chris al op ons te wachten. We gingen met z'n allen in een busje naar ons Hotel, wat toch nog anderhalf uur rijden was. Nu zijn we op onze kamer en kunnen we bijkomen van de lange vlucht. Straks gaan we met zijn allen nog wat eten en dan op tijd naar bed zodat we de volgende ochtend fris en fruitig wakker worden! Tot zover ons bericht hier vanuit China.

• 24 April 2016 - 21:24

Denise:

Hoi,

Wat een lange reis. Blij dat jullie goed aangekomen zijn.
    Geniet er maar van.

Groetjes
    Ronald en Denise

• 25 April 2016 - 12:43

De Van Eschjes:

Hoi,
    Prachtige luchtfoto's, dat is mooi aankomen zo in China. Fijn dat dit goed verlopen is, het is toch een lange reis!
    Inmiddels komen jullie langzaamaan in het goede dagritme, jullie dagen zullen goed gevuld zijn.
    Geniet zeker en laat alles rustig op jullie inwerken.
    Bij ons hier laten we de euforie van het feest en Saar achter ons.
    We hebben straks nog genoeg verhalen om met jullie te delen.

Liefs van ons en tot mails.
    De van Esch-jes

• 25 April 2016 - 16:50