dinsdag 3 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu dinsdag 3 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

dinsdag 3 mei

Door: Ron en Yente

Blijf op de hoogte en volg Ron

08 Mei 2016 | China, Wenzhou

Na weer een goed ontbijt had Chris voor ons weer een uitje gepland naar terug te gaan naar het hoteleen mooie Pagode met een heel mooi park erbij de Pagode was ingericht als een museum waar je kon zien hoe de mensen vroeger in het oude china leefde schitterend gebied mooi groen en rondom uitzicht op zicht op de zee,het werd ook gebruikt als uitkijktorens naar de vijand Japan dat nu nog steeds aanspraak wil maken op eilanden , de temperatuur was best pittig de kinderen waren moe dus besloten we maar
naar het hotel terug te gaan en te relaxen met zijn allen,de laatste avond met de Fam wijnsma die moesten de volgende ochtend weer vroeg op pad dus maakten we het niet telaat.

• 12 Mei 2016 - 16:32

Monique:

Jullie reis zit er alweer bijna op. Geniet er nog maar van. Tot gauw en weer een goede terug reis.

Ron

Hallo, Ik maak samen met mijn gezin en 2 andere stellen een rootsreis door China. Hierop kunnen jullie al onze belevenissen op volgen

Actief sinds 19 April 2016