Maandag 2 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Maandag 2 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Maandag 2 mei

Door: Ron en Yente

Blijf op de hoogte en volg Ron

03 Mei 2016 | China, Wenzhou

zo we hebben na het ontbijt met ons drie , want de anderen gezinnen waren vertrokken naar naar de vind plaatsen van hun kinderen waar ze te vondeling gelegd zou kunnen zijn .
wij gingen dus een uitje maken met maikel de gids naar een soort van pretpark midden in de stad het was ongeveer 29 graden dus eigenlijk te warm voor zo´n uitstapje ,dus we waren al rond een uur of twee weer terug
in het hotel waar we lekker even hebben zitten lezen totdat de anderen kwamen En zijn omdat we een keer iets anders wilde eten naar de mac gegaan niet mijn favoriete eten maar deze keer hadden we met alle er wel zin in ipv
chinees dat gedaan hebbende weer terug naar hotel budweiser gedronken en toen lekker gaan slapen.

Ron

Hallo, Ik maak samen met mijn gezin en 2 andere stellen een rootsreis door China. Hierop kunnen jullie al onze belevenissen op volgen

Actief sinds 19 April 2016