Zondag 1 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Zondag 1 mei - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Zondag 1 mei

Door: Ron en Yente

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 Mei 2016 | China, Wenzhou

Na het ontbijt zijn we om negen uur weer opgehaald waar we met de hele al dan niet een gedeelte ervan Chinese familie van onze gids vertrokken
naar een heel oud Chinese nederzetting uit het jaar 1565 wat nog steeds bewoond werd door de mensen van generatie op generatie dat was wel prachtig om te zien,
maar dat mocht ook wel want we hadden er 3 uur voor in de bus gezeten door de enorme drukte vanwege vakantie van die gasten hier maar dat hoort
er hierbij. De terug rit leek goed te gaan totdat ze ineens de tolweg afsloten vanwege problemen. Na anderhalf uur staan wachten gingen we eindelijk weer verder richtig het hotel, we kwamen laat aan dus het was laat eten, maar ja je bent in China zoals ze hier rijden is soms niet normaal, in Nederland waren we al op de vuist gegaan. Hier gebruiken ze de claxon, wel zo prettiger maar slecht voor het gehoor.

• 03 Mei 2016 - 11:35

Wilma Van Der Ellburg:

Hoi Ron, Marian en Yente.
    Wat leuk dat jullie het zo naar de zin hebben. Jullie hebben al veel gezien.Wat vindt Yente van de reis en uitstapjes? Ik hoop dat ze het leuk vind maar dat zal best wel. Heel veel plezier nog en lekker genieten ervan. Groetjes van ons allen. xxxx