Vrijdag 29-april zaterdag 30 -april - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Vrijdag 29-april zaterdag 30 -april - Reisverslag uit Wenzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29-april zaterdag 30 -april

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

01 Mei 2016 | China, Wenzhou

vrijdag hebben wij een dag voor ons zelf gehouden we zijn lekker een beetje uitgeslapen op ons gemak gaan ontbijten en daarna een heel eind gaan lopen naar oude chinese
winkeltjes het was al aardig warm en kwamen naar een uur of 4 gelopen te hebben terug in het hotel uitgeblust s`avonds weer lekker gaan eten en rond eenuur of 10 het bed weer opgezocht
om na een remoerige nacht van dat ze perse de weg bij het hotel moesten asfalteren midden in de nacht maar de volgende ochtend weer fris en
fruitig uit bed ons laatste ontbijt in het hotel in hangzou want om twee uur vertrekken we met de trein naar Wenzhou naar het hotel Dynisty
met de hoge snelheidstrein dat was gaaf daar kunnen ze in nederland wat van leren op het station aangekomen hebben we snel een taxi genomen want
het taxi busje stond in de file aangekomen bij een zeer luxe hotel waar we een eerst bij een restaurantje zijn gaan eten het was weer lekker en daarna een goede nachtrust.

• 01 Mei 2016 - 19:35

Familie Van Esch:

Lieve Elburgjes,

Mooi om weer jullie verslag te lezen.
    Het 2e deel van jullie reis in China is begonnen. Een nieuwe plaats, met weer mooie tochten en uitstapjes die jullie gaan maken. Nog meer bijzondere verhalen zullen we gaan lezen.
    Hoop verder dat jullie een nachtje lekker slapen, met al die indrukken zal dat niet meevallen.

We volgen jullie graag.

Lieve groet van ons, de van Esch-jes.

• 01 Mei 2016 - 19:40

Tineke:

Hoe was het bij het tehuis?