Maandag 25 april - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu Maandag 25 april - Reisverslag uit Hangzhou, China van Ron Elburg - WaarBenJij.nu

Maandag 25 april

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 April 2016 | China, Hangzhou

Na een eerste nacht geslapen te hebben in China zaten we om kwart voor negen aan het ontbijt. Om tien uur stond Chris klaar in de hal om ons mee te nemen naar de boeddha tempels. Het was er erg mooi ook de kinderen waren erg onder de indruk ervan. Om twee uur gingen we nadat we gegeten hadden bij de KFC terug naar het hotel. Even later zijn we met z'n allen nog naar de supermarkt geweest om water en andere versnaperingen te kopen. Aan het eind van de middag hebben we nog een uurtje op de gang doorgebracht met de kinderen zodat ze samen een spelletje konden doen. Vanavond had Chris weer een goed restaurant uitgekozen waar we lekkere chinese gerechten kregen voorgeschoteld. Nu gaan we lekker naar bed want morgen wacht weer een drukke en gezellige dag.

• 26 April 2016 - 12:25

Wilma Van Der Elburg:

Hoi Ron, Marianne en Yente.
    Mooie foto's hoor geniet er maar lekker van.
    Groetjes van ons allen.

• 26 April 2016 - 20:34

Iris:

Mooie foto's. Fijn dat jullie een goed begin hebben. Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verdere verslagen. Veel groetjes vanuit Drunen.